Опис
Помічник керівника в медичний центр.
Якщо ти молода людина від 22 до 30 років і ти мешкаєш в Києві/Київської обл, як що ти енергійна, креативна, ідейна, у якої немає перешкод перед виконанням різної важкості задач і ти хочеш вирости по кар’єрній лінії, тоді тобі до нас.
Ми готові навчати і дати можливість знайти свій напрямок для зростання в нашій компанії — Маркетинг, Аналітика, Закупівля, HR. Ваш шлях в нашій компанії від стажера до керівника.
Поспішай. Заявки приймаються до 12 червня 2024
Приєднуйся ми чекаємо на тебе.
Отже, ми пропонуємо:
1. Заробітна плата, залежить від наполегливості та ваших здібностей до навчання.
2. Графік роботи, неповна занятість, Понеділок, п’ятниця в офісі з 09:00 по 16:00, вівторок, середа, четвер частково офіс/онлайн графік, Субота, неділя вихідний.
3. Первинне навчання, адаптація та підтримка твого кар'єрного зростання в перспективі, від стажера до керівника напрямку.
4. Цікаві проєкти розвиватимуть твої навички та розкриють твій потенціал, якого ти навіть не уявляєш;
5. Напрямки майбутнього розвитку Маркетинг, Аналітика, Закупівля, HR.
6. Працювати в позитивному, дружному колективі.
7. Корпоративна знижки для вас та членів сім’ї на медичні послуги нашого центра.
8. Оплачувану відпустку 2 рази на рік;
9. Офіційне працевлаштування.
Що ми очікуємо від тебе:
1. Впевнений користувач ПК: Microsoft office, особливо Excel (Таблиці)
2. Практичний досвід роботи з CRM системами;
3. Відповідальність, вміння управляти своїми задачами та дотримуватися дедлайнів;
4. Вміня знаходити необхідну інформацію в просторах інтернету;
5. Бути ініціатором та виконавцем креативних ідей;
6. Працювати у команді та бути корисним, а не просто ходити на роботу;
7. Вести переговори та працювати у режимі багатозадачності;
8. Підбір та навчання персоналу, розміщення вакансій, організація співбесід;
9. Контроль роботи відділу рецепції та маркетингу
10. Збір та аналіз даних для підготовки презентацій, звітів та інших матеріалів
Що може стати твоєю перевагою:
1. Знання основ маркетингу
2. Досвід роботи з рекламними кампаніями у соціальних мережах (SMM/Таргетинг).
3. Володіння графічними редакторами (Photoshop/Canva та інші).
Ви вирішуватимете такі завдання (функціонал)
1. Збір та аналіз даних
2. Ведення статистики, підготовка звітності;
3. Пошук, аналіз та систематизація інформації.
4. Участь у нових проектах та впроваджень, виконання доручень, контроль строків виконання та результатів
5. Вирішення поточних проблем та виконання інших завдань, пов’язаних з діяльністю компанії
6. Участь у відборі персоналу, підтримка корпоративної культури
7. Ведення рекламних кампаній (запуск, контроль, аналіз, оптимізація)
8. Участь у розробці креативних рекламних ідей (розробка офферів та рекламних текстів);
9. Побудова та робота з рекламними автоворонками;
Цікаво? Не зволікай та відправляй заявку, адже заявки приймаються до 12 червня
Контакти HR-менеджерів: 067-427-04-63
Номер оголошення: 709526384
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua