Без фото
Опис Обов'язки:
1.    Ведення комунікації з клієнтами компанії в онлайн-режимі.
2.    Надання інформації щодо продуктів, послуг та інших аспектів діяльності компанії.
3.    Реагування на запитання та виправлення проблем клієнтів шляхом ефективної комунікації.
4.    Забезпечення високого рівня обслуговування та створення позитивного враження від взаємодії з компанією.
5.    Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів.
Вимоги:
1.    Відмінні навички комунікації та вивчення інформації.
2.    Здатність ефективно працювати та вести багатозадачність.
3.    Бажання працювати в команді та навички співпраці.
4.    Здатність швидко вивчати нові продукти та інформацію.
5.    Висока відповідальність та уважність до деталей.
6.    Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою.
Умови роботи:
 1. Прозорі умови працевлаштування;
2. Стабільна заробітна плата (15 000 ставка +15% від продажів);
3. Робочій графік: 5 робочих дні та 2 вихідних;
4. Молода та активна дружня команда;
5. Перерва на обід на coffee brakes;
6. Робота в комфортному центрі;
7. Кар’єрне зростання: кожен із працівників має можливості підіймати свій рівень менеджменту від молодшого до вищого за активної та результативної роботи;
8. Оплачуване навчання та наставництво: підтримка нових працівників та підвищення кваліфікації;
9. Надається житло для іногородніх.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, телефонуйте до нас
Київ
Київська область
Номер оголошення: 709490102
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua

Розглядаються кандидати на посаду менеджера з обробки заявок з приводу клієнтських консультації через телефон.

15 000 грн.
Опубліковано 14 березня 13:27.
Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту
Увійти або створити профіль
Написати email
Дивіться номер
Опис Обов'язки:
1.    Ведення комунікації з клієнтами компанії в онлайн-режимі.
2.    Надання інформації щодо продуктів, послуг та інших аспектів діяльності компанії.
3.    Реагування на запитання та виправлення проблем клієнтів шляхом ефективної комунікації.
4.    Забезпечення високого рівня обслуговування та створення позитивного враження від взаємодії з компанією.
5.    Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів.
Вимоги:
1.    Відмінні навички комунікації та вивчення інформації.
2.    Здатність ефективно працювати та вести багатозадачність.
3.    Бажання працювати в команді та навички співпраці.
4.    Здатність швидко вивчати нові продукти та інформацію.
5.    Висока відповідальність та уважність до деталей.
6.    Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою.
Умови роботи:
 1. Прозорі умови працевлаштування;
2. Стабільна заробітна плата (15 000 ставка +15% від продажів);
3. Робочій графік: 5 робочих дні та 2 вихідних;
4. Молода та активна дружня команда;
5. Перерва на обід на coffee brakes;
6. Робота в комфортному центрі;
7. Кар’єрне зростання: кожен із працівників має можливості підіймати свій рівень менеджменту від молодшого до вищого за активної та результативної роботи;
8. Оплачуване навчання та наставництво: підтримка нових працівників та підвищення кваліфікації;
9. Надається житло для іногородніх.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, телефонуйте до нас
Київ
Київська область
Номер оголошення: 709490102
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua


Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту
Увійти або створити профіль
Написати email
Дивіться номер