Укр|Рус
Укр|Рус
Подати оголошення
Мої оголошення
Подати оголошення
 

< Назад
Шукаємо Помічника керівника

Без фото
Опис АМС БУД - це компанія яка високоякісно ремонтує комерційну та житлову нерухомість в Україні. Компанія у пошуках помічника керівника до нашої команди.

Умови праці:
заробітн плата від 8 000 грн. до 20 000 грн;
своєчасна та регулярна виплата заробітної плати;
віддалена робота (можливість працювати з будь-якої точки України);
розвиток професійних навичок та можливість кар'єрного зростання.

Вимоги:
готові взяти без досвіду (наявність вищої освіти буде перевагою);
знання діловодства та документообігу, планування зустрічей в Googl-календарі;
вміння працювати із великими об'ємами інформації;
знати базові програми MS Office (Excel, Word):
зацікавленість працювати на результат;
бажання приносити високі результати компанії;
знати політику та стратегію компанії та чітко дотримуватись їх;
бути зацікавленим у виконанні якісної роботи та приносити великі прибутки.

Обов’язки кандидата:
адіністративна підтримка керівництва компанії;
організація та забезпечувати виконання завдань відповідно до зустрічей та подій, проектів та графіків;
підготовка звітів та ділових листів, ведення документації;
управління кориспонденцією та її кординація між відділами;
виконання особистих доручень кервника.

Контакти: Сніжана Марко +380 (98) 481-09-26
Якщо Вас зацікавила наша вакансія і Ви бажаєте стати частиною нашої команди, надсилайте відгук або резюме в Telegram: @Snezha_0
Опубліковано 24 липня 11:25 -

Сніжана

.
Номер оголошення: 709541274
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua

Шукаємо Помічника керівника

Київ (Київська область)
8 000 грн.
Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту
Увійти або створити профіль
написати email
Дивіться номер


Опис АМС БУД - це компанія яка високоякісно ремонтує комерційну та житлову нерухомість в Україні. Компанія у пошуках помічника керівника до нашої команди.

Умови праці:
заробітн плата від 8 000 грн. до 20 000 грн;
своєчасна та регулярна виплата заробітної плати;
віддалена робота (можливість працювати з будь-якої точки України);
розвиток професійних навичок та можливість кар'єрного зростання.

Вимоги:
готові взяти без досвіду (наявність вищої освіти буде перевагою);
знання діловодства та документообігу, планування зустрічей в Googl-календарі;
вміння працювати із великими об'ємами інформації;
знати базові програми MS Office (Excel, Word):
зацікавленість працювати на результат;
бажання приносити високі результати компанії;
знати політику та стратегію компанії та чітко дотримуватись їх;
бути зацікавленим у виконанні якісної роботи та приносити великі прибутки.

Обов’язки кандидата:
адіністративна підтримка керівництва компанії;
організація та забезпечувати виконання завдань відповідно до зустрічей та подій, проектів та графіків;
підготовка звітів та ділових листів, ведення документації;
управління кориспонденцією та її кординація між відділами;
виконання особистих доручень кервника.

Контакти: Сніжана Марко +380 (98) 481-09-26
Якщо Вас зацікавила наша вакансія і Ви бажаєте стати частиною нашої команди, надсилайте відгук або резюме в Telegram: @Snezha_0
Опубліковано 24 липня 11:25 -

Сніжана

.
Номер оголошення: 709541274
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua
Подати оголошення