Без фото
Опис У зв'язку з розширенням діяльності, ФОП Халаман,місто Києв, ми шукаємо активного та відповідального помічника в відділ адміністрації. Ваше завдання буде полягати в підтримці роботи відділу, забезпеченні ефективного функціонування офісу та забезпеченні високого рівня організації робочих процесів.
Задачі:

- Прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти та листування;
- Організація та підтримка документообігу;
- Підтримка порядку в офісі, контроль за станом техніки та іншого офісного обладнання;
- Організація та підготовка кімнат для зустрічей та засідань;
- Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
Вимоги:

- Вища освіта;
- Досвід роботи в адміністративній сфері буде перевагою;
- Відмінні комунікаційні та організаційні навички;
- Вміння працювати в команді та бути відповідальним.
Пропонуємо:
- Конкурентний дохід
- Можливість професійного росту та розвитку навичок;
- Дружню та сприятливу атмосферу в колективі;
- Цікаві та різноманітні завдання.
Якщо ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та впроваджувати нові ідеї в розвиток нашої компанії, будемо раді отримати вашу заявку Залиште свої контактні дані та прикріпіть своє резюме, і ми зв'яжемося з вами для подальшої співбесіди.

Долучайтесь до нашої команди і разом ми зможемо досягти нових висот.
Київ
Київська область
Номер оголошення: 691301479
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua

терміново потрібен помічник в відділ адміністрації

600 €
Опубліковано 06 серпня 07:57.
Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту
Увійти або створити профіль
Написати email
Дивіться номер
Опис У зв'язку з розширенням діяльності, ФОП Халаман,місто Києв, ми шукаємо активного та відповідального помічника в відділ адміністрації. Ваше завдання буде полягати в підтримці роботи відділу, забезпеченні ефективного функціонування офісу та забезпеченні високого рівня організації робочих процесів.
Задачі:

- Прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти та листування;
- Організація та підтримка документообігу;
- Підтримка порядку в офісі, контроль за станом техніки та іншого офісного обладнання;
- Організація та підготовка кімнат для зустрічей та засідань;
- Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
Вимоги:

- Вища освіта;
- Досвід роботи в адміністративній сфері буде перевагою;
- Відмінні комунікаційні та організаційні навички;
- Вміння працювати в команді та бути відповідальним.
Пропонуємо:
- Конкурентний дохід
- Можливість професійного росту та розвитку навичок;
- Дружню та сприятливу атмосферу в колективі;
- Цікаві та різноманітні завдання.
Якщо ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та впроваджувати нові ідеї в розвиток нашої компанії, будемо раді отримати вашу заявку Залиште свої контактні дані та прикріпіть своє резюме, і ми зв'яжемося з вами для подальшої співбесіди.

Долучайтесь до нашої команди і разом ми зможемо досягти нових висот.
Київ
Київська область
Номер оголошення: 691301479
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua


Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту
Увійти або створити профіль
Написати email
Дивіться номер