Без фото
Опис АМС БУД – є компанією, що спеціалізується на будівництві, ремонті та реконструкції комерційних приміщень, запрошує нових співробітників приєднатися до нашої команди.

Умови роботи:
Повний робочий день.
Конкурентна заробітна плата.
Своєчасна виплата заробітної плати.
Можливості кар’єрного зростання.

Обов’язки:
- управління календарем та нагадування про важливі події;
- планування та координація зустрічей, нарад;
- реєстрація наказів, робота з вхідною/вихідною документацією, опрацювання документів та подання їх на підпис керівнику;
- забезпечення оперативного зв’язку між керівником та іншими співробітниками, партнерами чи клієнтами;
- підготовка аналітичних звітів, презентацій;
- підготовка протоколів засідань та контроль виконання їх рішень;
- відстеження виконання доручень та звітність щодо їхнього статусу.

Вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи Помічником керівника від 2 років;
- вільне спілкування та письмова грамотність державною мовою;
- вміння працювати з великими об’ємами інформації;
- здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності;
- досвідчений користувач ПК, електронної пошти, знати програми MS Office (Excel, Word, Power Point);
- відповідальність;
- організованість;
- уважність;
- організаційні здібності;
- комунікабельність.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди та відкриті для нових викликів, будемо раді отримати Ваше резюме в Telegram @Snezha_0.
Київ
Київська область

Вакансія: Помічник керівника

8 000 грн.
Опубліковано 12 грудня 09:57.
Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту
Увійти або створити профіль
Написати email
Показати номер
Опис АМС БУД – є компанією, що спеціалізується на будівництві, ремонті та реконструкції комерційних приміщень, запрошує нових співробітників приєднатися до нашої команди.

Умови роботи:
Повний робочий день.
Конкурентна заробітна плата.
Своєчасна виплата заробітної плати.
Можливості кар’єрного зростання.

Обов’язки:
- управління календарем та нагадування про важливі події;
- планування та координація зустрічей, нарад;
- реєстрація наказів, робота з вхідною/вихідною документацією, опрацювання документів та подання їх на підпис керівнику;
- забезпечення оперативного зв’язку між керівником та іншими співробітниками, партнерами чи клієнтами;
- підготовка аналітичних звітів, презентацій;
- підготовка протоколів засідань та контроль виконання їх рішень;
- відстеження виконання доручень та звітність щодо їхнього статусу.

Вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи Помічником керівника від 2 років;
- вільне спілкування та письмова грамотність державною мовою;
- вміння працювати з великими об’ємами інформації;
- здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності;
- досвідчений користувач ПК, електронної пошти, знати програми MS Office (Excel, Word, Power Point);
- відповідальність;
- організованість;
- уважність;
- організаційні здібності;
- комунікабельність.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди та відкриті для нових викликів, будемо раді отримати Ваше резюме в Telegram @Snezha_0.
Київ
Київська область

Сніжана

на Bazarok з грудня 2024 р.



Увійдіть, щоб зв’язатися з продавцем і отримати доступ до всіх функцій сайту :

Увійти або створити профіль
Написати email
Показати номер