Текст
Особистий помічний лікаря-адміністратора
Вимоги
* Грамотна письмове та усне мовлення. Знання ділового листування;
* Вільне володіння: Microsoft Office, Microsoft PowerPoint;
* Аналітичний склад розуму, кмітливість, орієнтація на результат;
* Вміння брати відповідальність, наполегливість та стресостійкість;
* Вміння складати письмовий дискурс;
* Пошук та обробка інформації за вимогами керівника.
Обов’язки
* Фіксувати всі доручення керівника. Контролювати поставлені керівником поточні завдання;
* Збирати потрібну інформацію, обробляти та аналізувати її. Готувати, на основі цієї інформації, звіти та презентації;
* Вести ділове листування;
* Організація та координація зустрічей керівника. Підтримка усіх видів комунікацій;
* Розставляння та організація завдань відповідно до пріорітетності.
Ми пропонуємо
* Робота в кабінеті з зайнятістю 5-6 годин на день.
* Режим роботи договірний, орієнтовно з 9:00-15:00 (інколи може бути ненормований робочий день);
* Цікаві завдання, професійний розвиток;
* Гідний рівень заробітної плати.
Телефонуйте +380507366237 Дар‘я.
Номер объявления: 687637096
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua