Текст Опис вакансії
Привіт майбутній кандидате

Шукаю помічника керівника в офіс (постійна робота в офісі)

Вакансія помічник потребує знати і вміти все але потрохи а отже мені потрібен:

* Розуміти які класичні параметри документів Word

* впевнений користувач ПК (або мати дуже велике бажання в цьому розібратись).

* мати досвід в адмініструванні та закупках

Із особистих якостей

* відповідальність (потрібно розуміти що таке дедлайн,а також працювати на якість)

* комунікабельність, вміння домовлятись чи переконувати

* сміливість, адже потрібно працювати у воєнному Києві, а іноді бути мобільним під час повітряних тривог

* потрібна людина яка не лякається задач бігом і на вчора або простоїв в роботі (так теж буває)

Що потрібно робити:

* розібратись та налагодити під себе всі системи офісу та бізнес центру. Ви станете відповідальною людиною за заявки, пропуски та будь які інші питання які пов'язані з бізнес центром і офісом

* комунікувати з усіма приналежними службами. А саме: контролювати клінінг, техніку, інтернет та інших підрядників на якісну і безперебійну роботу офісу

* робити закупки: є постійні закупки які потрібно контролювати й робити, є разові покупки. Вміти моніторити ціни, знаходити найкращі варіанти.

* налаштування ПК: стандартні параметри доступні до звичайного користувача. Але цю тему потрібно постійно тримати на пульсі, вивчати нові функції та можливості техніки Apple

Що пропонуємо:

* зручний і комфортний офіс в бізнес центрі (де майже завжди є світло та інтернет)

* стабільну зарплату з можливістю підвищення

* премії та різні ніштячкі за якісно виконану роботу

ТЕЛЕФОНУЙ 066 5065767
Київ
Киевская область
Номер объявления: 673892670
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua

Помічник керівника (офіс менеджер)

16 000 грн.
Опубликовано 16 января 19:11.
Войдите, чтобы связаться с продавцом и получить доступ ко всем функциям сайта
Увійти або створити профіль
Написать email
Смотрите номер
Текст Опис вакансії
Привіт майбутній кандидате

Шукаю помічника керівника в офіс (постійна робота в офісі)

Вакансія помічник потребує знати і вміти все але потрохи а отже мені потрібен:

* Розуміти які класичні параметри документів Word

* впевнений користувач ПК (або мати дуже велике бажання в цьому розібратись).

* мати досвід в адмініструванні та закупках

Із особистих якостей

* відповідальність (потрібно розуміти що таке дедлайн,а також працювати на якість)

* комунікабельність, вміння домовлятись чи переконувати

* сміливість, адже потрібно працювати у воєнному Києві, а іноді бути мобільним під час повітряних тривог

* потрібна людина яка не лякається задач бігом і на вчора або простоїв в роботі (так теж буває)

Що потрібно робити:

* розібратись та налагодити під себе всі системи офісу та бізнес центру. Ви станете відповідальною людиною за заявки, пропуски та будь які інші питання які пов'язані з бізнес центром і офісом

* комунікувати з усіма приналежними службами. А саме: контролювати клінінг, техніку, інтернет та інших підрядників на якісну і безперебійну роботу офісу

* робити закупки: є постійні закупки які потрібно контролювати й робити, є разові покупки. Вміти моніторити ціни, знаходити найкращі варіанти.

* налаштування ПК: стандартні параметри доступні до звичайного користувача. Але цю тему потрібно постійно тримати на пульсі, вивчати нові функції та можливості техніки Apple

Що пропонуємо:

* зручний і комфортний офіс в бізнес центрі (де майже завжди є світло та інтернет)

* стабільну зарплату з можливістю підвищення

* премії та різні ніштячкі за якісно виконану роботу

ТЕЛЕФОНУЙ 066 5065767
Київ
Киевская область
Номер объявления: 673892670
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua


Войдите, чтобы связаться с продавцом и получить доступ ко всем функциям сайта
Увійти або створити профіль
Написать email
Смотрите номер