без фото
Текст Обов'язки:
1.    Ведення комунікації з клієнтами компанії в онлайн-режимі.
2.    Надання інформації щодо продуктів, послуг та інших аспектів діяльності компанії.
3.    Реагування на запитання та виправлення проблем клієнтів шляхом ефективної комунікації.
4.    Забезпечення високого рівня обслуговування та створення позитивного враження від взаємодії з компанією.
5.    Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів.
Вимоги:
1.    Відмінні навички комунікації та вивчення інформації.
2.    Здатність ефективно працювати та вести багатозадачність.
3.    Бажання працювати в команді та навички співпраці.
4.    Здатність швидко вивчати нові продукти та інформацію.
5.    Висока відповідальність та уважність до деталей.
6.    Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою.
Умови роботи:
 1. Прозорі умови працевлаштування;
2. Стабільна заробітна плата (15 000 ставка +15% від продажів);
3. Робочій графік: 5 робочих дні та 2 вихідних;
4. Молода та активна дружня команда;
5. Перерва на обід на coffee brakes;
6. Робота в комфортному центрі;
7. Кар’єрне зростання: кожен із працівників має можливості підіймати свій рівень менеджменту від молодшого до вищого за активної та результативної роботи;
8. Оплачуване навчання та наставництво: підтримка нових працівників та підвищення кваліфікації;
9. Надається житло для іногородніх.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, телефонуйте до нас
Київ
Киевская область
Номер объявления: 709490102
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua

Розглядаються кандидати на посаду менеджера з обробки заявок з приводу клієнтських консультації через телефон.

15 000 грн.
Опубликовано 14 марта 13:27.
Войдите, чтобы связаться с продавцом и получить доступ ко всем функциям сайта
Увійти або створити профіль
Написать email
Смотрите номер
Текст Обов'язки:
1.    Ведення комунікації з клієнтами компанії в онлайн-режимі.
2.    Надання інформації щодо продуктів, послуг та інших аспектів діяльності компанії.
3.    Реагування на запитання та виправлення проблем клієнтів шляхом ефективної комунікації.
4.    Забезпечення високого рівня обслуговування та створення позитивного враження від взаємодії з компанією.
5.    Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів.
Вимоги:
1.    Відмінні навички комунікації та вивчення інформації.
2.    Здатність ефективно працювати та вести багатозадачність.
3.    Бажання працювати в команді та навички співпраці.
4.    Здатність швидко вивчати нові продукти та інформацію.
5.    Висока відповідальність та уважність до деталей.
6.    Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою.
Умови роботи:
 1. Прозорі умови працевлаштування;
2. Стабільна заробітна плата (15 000 ставка +15% від продажів);
3. Робочій графік: 5 робочих дні та 2 вихідних;
4. Молода та активна дружня команда;
5. Перерва на обід на coffee brakes;
6. Робота в комфортному центрі;
7. Кар’єрне зростання: кожен із працівників має можливості підіймати свій рівень менеджменту від молодшого до вищого за активної та результативної роботи;
8. Оплачуване навчання та наставництво: підтримка нових працівників та підвищення кваліфікації;
9. Надається житло для іногородніх.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, телефонуйте до нас
Київ
Киевская область
Номер объявления: 709490102
Когда вы позвоните, не забывайте упоминать, что вы нашли это объявление на Bazarok.ua


Войдите, чтобы связаться с продавцом и получить доступ ко всем функциям сайта
Увійти або створити профіль
Написать email
Смотрите номер